אחסון אתרים בחינם, האם גוגל מאמין לנו?

SEOadmin   8 בפברואר 2013   סגור לתגובות על אחסון אתרים בחינם, האם גוגל מאמין לנו?

כשכתבתי כאן בבלוג לפני כשנה מאמר "הכל אודות קידום אתרים" זה היה ניסוי שהוכיח את עצמו ובגדול. מאז כתיבת המאמר ועד היום, ללא שום עבודת קידום אתרים המאמר נמצא במקום ראשון בתוצאות חיפוש בגוגל לביטוי: הכל אודות קידום אתרים.

יש כאלה שיגידו ביטוי לא רלוונטי, אבל בכל זאת אנחנו מדברים על זנב ארוך לביטוי התחרותי והמקודם ביותר בישראל – קידום אתרים (SEO).

לאחרונה יצאתי במבצע מדהים של אחסון אתרים בחינם וללא התחייבות בשום צורה ואופן. מבצע שהוא תקדים בישראל לחברת אחסון אתרים מסודרת ומקצועית כולל תמיכה טכנית מהשורה הראשונה.  בחברות אחסון אתרים אחרות בישראל נמצא מידי פעם מבצעים שהם חודש או חודשיים חינם אבל זה תמיד כתנאי, אם ורק אם מתחייבים ומשלמים לשנה מראש.

אחסון אתרים בחינם

אחסון אתרים בחינם

קידום אחסון אתרים בחינם

במטרה לקדם את המבצע, הוספנו דף למבצע באתר אינטרויז'ן ובצענו אופטימיזציה במונח "אחסון אתרים חינם" כמו שעשיתי בהצלחה כאן באתר לפני שנה עבור הביטוי הכל אודות קידום אתרים שעובד.

להבדיל מאתר זה, דף המבצע הוכנס באתר הרבה יותר סמכותי שממוקד בתחום אחסון אתרים. והפעם גם בצענו עבודת קידום אתרים שבאה ממקום אמיתי של שיווק ויראלי ולא רק למטרת SEO.

כתבנו על המבצע בהרבה בלוגים, קיבלנו חשיפה ברשתות החברתיות וגם בעתונות אבל מה לעשות אחרי קרוב לחודש, הקידום של דף אחסון אתרים בחינם מאכזב, ובתוצאות החיפוש הוא מדלג בין מקום חמש לארבע בלבד.

מי האתרים המובילים והנמצאים בדף הראשון? לא הייתי רוצה להשמיץ אבל חלקם אתרי ספאם, דפים עם רשימת אתרים לא מעודכנת לשירותי אחסון חינם וחלק דפים של דיונים בפורומים המדברים על אחסון אתרים חינם.

הדפים בבלוגים שבהם פרסמנו את המבצע שאמורים לקדם את הדף המרכזי באינטרויז'ן מופיעים לפעמים גבוה יותר מהדף המקודם, ונראה שהם יותר מתחרים מאשר מקדמים.

מה אני למד מזה, גוגל כנראה לא מאמין למילה חינם כשהיא מופיע באתר מסחרי, אבל גוגל מאד אוהב את המילה חינם או בחינם באתרים חברתים כמו פייסבוק בלוגים ופורומים.

מתוך זה אנו גם לומדים שגוגל כנראה יודע לקטלג אתרים לפי קבוצות וסוגים, ומתייחס שונה לכל קבוצה מבחינת תוצאות החיפוש. כנראה גם עבור ביטויים גוגל יודע לקטלג לקבוצות וסוגים ויש חשיבות רבה לקורלציה בין סוג ביטוי לסוג האתר.

איך מגיעים למבצע אחסון בחינם

אם הגעתם לכאן לקרוא את המאמר ובכל זאת מסקרן אותכם המבצע של אחסון אתרים בחינם, ומכיוון ובעקבות לנאמר לעיל אני לא רוצה להוסיף לינק לדף המבצע באתר אינטרויז'ן, אני מפנה אוכם לדף הפייסבוק של אינטרספייס אחסון אתרים שם תוכלו לקבל פרטים נוספים על המבצע.

 

(234 , 1 )