ניכיון כרטיסי אשראי

"ניכיון כרטיסי אשראי" אינו ביטוי נפוץ וגם אין עליו באינטרנט מלחמת עולם. אולם לשחקנים בעולם התשלומים תחום ניכיון אשראי הוא עסק חשוב ומהותי.

טרנזילה בדרך להיות חברת אשראי, כבר היום מציעה ללקוחותיה שירותי ניכיון אשראי לעסקים כחלק חשוב מסל פתרונות סליקת אשראי שהיא מספקת.

שוברי אשראי

היו היה פעם, שוברי אשראי

שירותי ניכיון כרטיסי אשראי נקראו בעבר ניכיון שוברי אשראי, זכר לימים בו תשלום בכרטיסי אשראי נעשה ע"י גיהוץ שוברים. השוברים היו מופקדים בבנק וכמו צ'קים דחויים היו משולמים במועד זיכוי עתידי.

גם אז וגם היום ישנם עסקים שיש להם את הצורך שהכסף בגין אותם שוברים יופקד בחשבון הבנק שלהם כבר היום. לצורך פתרון בעיית תזרים המזומנים לאותן חברות, קמו חברות ניכיון שהסבו את השוברים על שמם ובאותו הזמן זיכו בגינם את בית העסק באופן מידי וזאת בתמורה לריבית ועמלות.

קידום ניכיון אשראי עסקים ע"י קידום ביטויים בגוגל

מבחינת קידום של ניכיון אשראי לעסקים, חשוב לקדם את כל הביטויים הבאים:

  • ניכיון כרטיסי אשראי
  • ניכיון אשראי
  • ניכיון אשראי לעסקים
  • ניכיון שוברי אשראי

אחד מהמטרות של מאמר זה, זה להראות שבביטויים שאינם מהנפוצים אבל חשיבותם העסקית גבוהה, ניתן באמצעים יחסית פשוטים להגיע למקום ראשון.

אז לאחר שהטמענו את התחום באתר טרנזילה בעזרת מאמר ניכיון כרטיסי אשראי – ניכיון שוברי אשראי, מה שנשאר זה לקדם את אותו מאמר ורצוי למקום #1.

התחלנו בשני סבבים של לינקים פנימיים רלוונטים באתר עצמו, וזה לבד הביא אותנו למקום חמישי. באמצעות פוסט זה אנחנו יוצרים לינק חיצוני ממוקד מאד בתחום ומקווים בעזרתו לעוף למקום ראשון. במקרה וזה לא יעזור נצטרך להפעיל את הכישורים והקישורים של המסטר דניאל זריהן.

אז מי שקורא את המאמר ורוצה לבדוק את הסטטוס של טרנזילה בביטוי ניכיון כרטיסי אשראי, ועד כמה התוכנית הצליחה, מוזמן לבדוק בגוגל: ניכיון כרטיסי אשראי

(215 , 1 )