מוות קליני ל SEO ?

SEOadmin   23 בפברואר 2016   סגור לתגובות על מוות קליני ל SEO ?

SEO

היום גוגל השיקה לישראלים את השינוי במבנה הפרסום כפי שמופיע בתוצאות החיפוש. מספר מודעות האדוורדס שמופיע במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש עלה משלש לארבע ובנוסף גוגל העלימה את כל עשרת מודעות הפרסום מצד שמאל.

מה זה אומר בעצם ?
גוגל מספרת שהתוצאות משמאל מבלבלות את הגולש ואני אומר שגוגל החליטה לעשות יותר כסף – לפגוע בעסקים קטנים ומתחילים, ובכוונה לשאוב יותר כספים מהעסקים המבוססים.
כל עשרת העסקים שהופיעו בצד שמאל, יצטרכו מהיום להילחם על מנת להופיע בארבעת המקומות הראשונים, מה שעוד יותר יעלה את מחיר הפרסום ועוד יותר יקשה על העסקים המתחילים להופיע.
ארבע פרסומות למעלה, גם דוחקות את תוצאות החיפוש האורגני לתחתית מה שהופך את הקידום האורגני SEO לסתם תחרות או מלחמת אגו בין מקדמי האתרים, אך בעצם מקום חמישי שהוא מקום ראשון בחיפוש אורגני אמור להניב כמעט אפס תנועה.

האם מקצוע קידום אתרים קיבל סכין לעורק ומוות קליני ל SEO ?
ימים יגידו, וייקח עוד קצת זמן לכל השוק הענק הזה להפנים את מה שקרה. ברגע שמקדמי האתרים יבינו שגוגל קיצצה אותם הם יצטרכו להמציא את עצמם מחדש, לנסות ולפתח דרכים חדשות איך מביאים יותר תנועה ולקוחות פוטנציאלים לעסקים באינטרנט.
חלקם כבר זמן מה, ראה את הנולד והם עברו לנהל קמפיינים פרסומיים עבור הלקוחות. אבל גם כאן הם נתקלים בגוגל שלא מאפשר לאף אחד מהם להרוויח יותר מידי ובמיוחד לא לאורך זמן.

(364 , 1 )