קידום אתרים: מה אסור לעשות?

SEOadmin   18 בפברואר 2012   סגור לתגובות על קידום אתרים: מה אסור לעשות?

כמי שיש לו עסק מסחרי ומקוון אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו שלא לקדם את האתר שלנו. אנחנו חייבים לשאוף לראש תוצאות החיפוש במילים רלוונטיות ובביטוים מסוימים, אחרת הגולשים, שהם לקוחת פוטנציאליים, יעבור למתחרה. קידום אתרים הוא דבר שכל בעל עסק מקוון חייב לעצמו, אפוא.

כדי להתקדם במעלה תוצאות החיפוש צריך לקדם את האתר, אבל חשוב להבין שאם עושים "תנועה טיפשית" כפי שאומרת להקת הג'ירפות, זה עלול לעלות לנו בהרבה מאוד עבודה קשה. יש מהלכים בעולם קידום האתרים שחייבים להימנע מהם, מאחר והם יגרמו לענישת האתר – מה זה ענישה – הוקעת האתר מתוצאות החיפוש, זה העונש שגוגל נותנת לבעלי אתרים שעושים מניפולציות אסורות וחשוב לדעת אותן כדי שלנו זה לא יקרה.

חשוב לדעת וליישם!

נתחיל עם התוכן של האתר. רצוי מאוד לעדכן את האתר בתכנים חדשים ועדכניים, אבל כדאי מאוד להימנע מהעתקת חומרים מאתרים אחרים. שכפול תוכן הוא אסור על פי גוגל וקידום אתרים שמעתיקים תוכן הוא כמעט בלתי אפשרי. אפשר מדי פעם לקחת תוכן מאתר אחר ובלבד שלא ביססתם את כל האתר שלכם על תוכן מועתק ובמקומות שהעתקתם תוכן – נתתם את הקרדיט למחבר ולאתר שממנו העתקתם.

קישורים זה עולם שלם וחשוב לדעת הכול עליהם. קידום אתרים בין היתר דורש החלפות קישורים, זה ידוע לכל, אבל לא כל הקישורים נולדו זהים. אם אתם עושים קישורים אז וודאו שאתם מקשרים לאתרים איכותיים ובמידה מתונה. לא צריך להרבות בקישורים והם צריכים להיות רלוונטיים לתוכן של הדף, לא קישורים תלושים. יתרה מכך, אסור בשום פנים ואופן לשים קישורים נסתרים לגולשים – גוגל מענישה חמורות אתרים שעושים זאת.

ספקי אינטרנט וספקי אחסון גם צריך לבחור בקפידה כי זה חוב לקידום האתר.  אתם, למשל, צריכים לבחור חברת אחסון אתרים שלא תאחסן את האתר שלכם באותם שרתים עם אתרים של  חברות הימורים או סקס – יש השפעה של שכנים המתארחים בשרת, כמו בעולם האמיתי הם עלולים להוריד את מחירי הנכסים השכנים להם. ספקית האינטרנט צריכה להיות זמינה ומהירת תגובה – כי אם האתר שלכם נופל, וזה יכול לקרות לכל אחד, הספקית צריכה לספק מענה מיידי. קידום אתרים של שנים יכול לעלות בתוהו עם לא מעלים מהר אתר שירד מהאוויר.

בהצלחה עם קידום האתר שלכם! – שרון דידי LiveSEO

(111 , 1 )