קידום אתרים בגוגל \ רכישת דומיין \ אחסון אתרים

SEOadmin   28 בפברואר 2015   סגור לתגובות על קידום אתרים בגוגל \ רכישת דומיין \ אחסון אתרים

דומייןמתעניינים לגבי שירותי קידום אתרים ? לפני שתתחילו תהליך עם חברת קידום אתרים רצוי שתבדקו תחילה איזה דומיין לרכוש והאם הדומיין אכן יכול לשרת אתכם לקידום SEO.

רכישת דומיין

לפני שרוכשים דומיין רצוי ששם הדומיין יהיה קצר וקולע, וכמובן שיתאים לצורכי SEO . כלומר ששם הדומיין יכיל את הנושא שאנו עוסקים או מעוניינים לקדם. יתרה מזאת לאחרונה ניתנה האופציה לבצע רישום דומיין בעברית אשר מסייע רבות בקידום אתרים מכיוון שמנועי החיפוש מקשרים את כתובת הדומיין למלית המפתח או את הביטוי שאנו רוצים לקדם זה תורם לאופטימיזציה של האתר.

לאחר שמצאתם את הדומיין הייעודי לאתרכם ולמיתוג בית העסק שלכם, נדרש לבדוק האם הדומיין שירותי קידום אחרים והאם יש לו היסטוריה שעלולה לפגוע בקידום SEO . נניח שמצאתם דומיין שבשנת 2004 נרכש ושירת תחום אחר, רצוי לא רכוש אותו ואף לבחור דומיין אחר. הרובוטים של גוגל אוספים מידע רב ברשת אודות אתרים וכפרמטר מאוד חזק את הקישורים המקשרים לכתובת הדומיין. כאשר רוכשים דומיין ששירת אתר בתחום אחר, ייתכן מאוד שהדומיין פוזר ברשת ע"י מקדמי אתרים וקישורים עם תיוג אחר מצביעים לכיוונו, וזה עלול לפגוע קשות רבות על קידום אתרים בגוגל.

* ניתן לבדוק היסטוריית אתר בכתובת הזו : https://archive.org

אחסון אתרים

לאחסון אתרים יש משקל מאוד כבד ע"פ שאנו לא תמיד מייחסים לו חשיבות רבה. הרובוטים של גוגל משוטטים ברשת על בסיס 24/7 כך שהם אף פעם לא נחים! העכבישים של גוגל מחפשים עידכון שוטף מכל אתר ברשת על מנת להישאר מעודכנים בכל עת. הרובוטים מבקרים את אתרכם ומחפשים שינוי באתר ובודקים את קצב העדכון, כאשר רובוט מקבל חסימה או בעצם אי יכולת להגיע לאתר, ומזהה נפילות שרת לעיתים קרובות, קרוב לוודאי שלא יהיה מעוניין להציג לגולשים אתר שאינו זמין ולא מתפקד כשורה.

מנועי החיפוש של גוגל מעוניינים להעניק לגולשים חווית גלישה איכותית, ולכן הרובוטים בודקים זמינות אתר, תאוצת אתר וכמובן שכל זה מתחיל ברכישת אחסון אתרים, אחסון אתר הינו פרמטר מאוד חשוב בקידום אתרים בגוגל.

כאשר אנו מקדמים אתר המשרת לקוחות בישראל נדרש לרכוש אחסון אתרים בישראל ולא להתפתות לשירותי אחסון זולים בחו"ל אשר לא יתרמו לקידום אתרים כלל. מנועי החיפוש מעניקים עדיפות לאחסון מקומי.

חברות אחסון מומלצות בישראל

למידע נוסף אודות אחסון אתרים בישראל לחצו כאן.

(328 , 1 )