קידום אתרים עם סרטוני וידאו ומי זאת לעזאזל סבתא סעדה.

גם אנשים שלא מבינים בנושא קידום אתרים, יגידו לכם שמנוע החיפוש גוגל, הוא הכלי העיקרי לקידום אתרים באינטרנט וצמד המילים " "Google it ובעברית "תחפש בגוגל" נשמע בכל משרד. לפי סקר Tim האחרון כדאי לנו להטמיע מושג חדש  Youtube it.

במהלך חודש אוגוסט 2009, עברו בכלי גוגל השונים 10 מיליארד סרטונים שנחשפו בפני הגולשים ברשת האינטרנט.  סקרי Tim האחרונים מראים כי אתר הסרטונים Youtube   הוא אתר הסרטונים הפופולארי ביותר ברשת האינטרנט בקרב הגולשים הישראלים, Youtube  משתמש בטכנולוגיית פלאש ובטכנולוגיות משלימות, עובדה שהופכת אותו לזמין מכל מקום, גם מהמכשירים נטולי הפלאש של Apple.

חברות רבות בעולם הבינו מזמן את כוחו של סרטון הוידאו ואת כוחו של Youtube ויש ביניהן שמשחררות סרטונים לרשת האינטרנט, הרבה לפני שהסרטון משוחרר לרשתות הטלוויזיה ובמקרים רבים אף יוצרות סרטון מיוחד, או לא מצונזר לרשת האינטרנט בלבד, עובדה שמגבירה את החשיפה של הקהל למותג.

משחק של גדולים?

כדי לקדם את המותג או את השירות שאתם מציעים דרך סרטון וידאו, אתם ממש לא צריכים להיות גוף גדול בעל תקציבי ענק. Youtube מציע כלים רבים שעוזרים גם לגופים קטנים לבצע פעילות שיווקית מוצלחת גם ללא תקציב גדול. ישנם מספר פרמטרים המשפיעים על דרוג הסרטונים ב- Youtube  והם כוללים:

  • התאמת תוכן הסרט לתאור ולכותרת.
  • הפידבק החוזר מהגולשים
  • וותק הסרטון

מהו סרטון מוצלח?

סרטון מוצלח הוא סרטון שגורם למי שרואה אותו את הרצון להעביר אותו הלאה ועל ידי כך להגביר את החשיפה למותג או לשירות. סרטון ויראלי הוא לא סרטון מסורתי לטלוויזיה, סרטון מוצלח לא חייב לכלול את לוגו החברה לדוגמא, אבל הוא כן חייב לעורר בצופה את הרצון לשתף אחרים בצפיה או ליצור ורסיה משלו לסרטון. סרטונים רבים ברשת זכו לורסיות נוספות, לפעמים אפילו יותר מוצלחות מהסרטון המקורי.

קידום על ידי סרטוני וידאו מאפשר ליצור עניין גם לתחומים שנחשבים "יבשים", ראו לדוגמא את הסרטון של חברת "טרנזילה", סליקה באינטרנט, חברה העוסקת בסליקת כרטיסי אשראי, טרנזילה מוכיחה בסרטון שעם הרבה הומור ניתן ליצור סרטון טוב לתחום יחסית "יבש". באותו עניין ניתן לציין גם את סדרת סרטוני "סבתא סעדה" שנותנת פרשנות משלה לחדשות השוטפות, וזוכה לרייטינג הולך וגובר.

(107 , 1 )

עדכונים “קידום אתרים עם סרטוני וידאו ומי זאת לעזאזל סבתא סעדה.

  1. Pingback: Hesbonit Lasacir

סגור לתגובות.